torsdag, juni 19, 2008

Trevlig midsommar!

Eftersom jag inte har nåt nytt att visa upp på stickfronten (garnet till min February lady sweater ligger nog på nåt postställe nu, men ingen avi lyckades de få ut idag...) så kommer här istället en bild på mina nya fina träskor (Tessa Clogs) från Hemslöjden.


Så om det nu råkar regna på midsommar och vi inte kan vara ute som planerat, så kan jag ju sitta inne med mina silverskor och sticka!

Men innan dess så ska jag hinna med ett stickcafé hos Fröken garn ikväll. Ha en mysig midsommar!

3 kommentarer:

Bland garnnystan och sytråd sa...

Trätofflor med feststämning! Vad kan bätre förgylla en midsommarafton. Trots festfaktorn att vara inne med tofflorna hoppas jag ändå att du fick chansen att vara ute något och glänsa.
Fortsatt trevlig midsommarhelg. Monica

Marias garnhändelser sa...

Tråkigt att garnet inte fick komma fram , det lades på lådan onsdag em så det borde funkat...kommer säkert på måndag istället....

miaring sa...

Snyggaste "tollor" (så uttalas tofflor där jag kommer från)jag sett på länge!