lördag, juni 13, 2009

Heja alla KIP-stickare!

Världsstickardagen, WWKiP day, är här.
Jag tror inte att det blir nåt offentligt stickande för min del, tyvärr, men jag hoppas att alla får en härlig stickdag ute på olika ställen. Åtminstone här i Skåne verkar regnet lätta lite nu, så det finns fortfarande hopp om att picnicplanerna kan funka!

EN STUND SENARE: Efter en liten provkänning på balkongen så känns det kallt, blött och blåsigt trots att regnet slutat... men hoppas alla hittar på nåt mysigt ändå!

3 kommentarer:

Maria sa...

Det blir inget offentligt stickande för min del heller. Jag började dock morgonen med att påbörja ett nytt stickprojekt, en tröja!
Ha en skön helg!

Kristina H sa...

Just hemkommen och vi hade trevligt i Kristianstad. Men det som hade passat bäst att fika på hade nog varit lite glögg. Ingen längtan efter en glass idag inte.

Kerstin Andreasson sa...

Vi var inte så många på Bantorget men några kom i alla fall. Med några Metro att sitta på och en varm tröja/jacka så gick det bra. Lite kaffe hjälpte också till, synd att ingen tänkt på att ta med glögg! :)