söndag, februari 24, 2008

Dagens lästips

Det kändes ju onekligen lite ovant att läsa om sig själv till morgonteet, men idag kom alltså artikeln i Sydsvenskan om stickning, där jag är med. Handlar om den "nya" stickningen (eller "Nya nätverk" som är artikelrubriken), d.v.s allt som försiggår på nätet nu med bloggar, knit-alongs, mysteriestickningar och så vidare. Och hur man liksom tänker kring stickningen idag, att det får ta tid. Och sånt. Ja, ni vet ju.


Det är alltså journalisten och fotografen som gjorde artikeln som figurerade i förra inlägget, som ni säkert kunde räkna ut.

Min dotter blir helt till sig när hennes stickade "lillasyster" var på stor bild i tidningen!

(vad min blogg heter framgår inte av artikeln, men det kanske inte var det som var grejen?!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig artikel! Jag letade efter den redan igår även om jag anade att den inte skulle dyka upp förrän idag.

Anonym sa...

Finns artikeln på nätet? Hittar den inte på Sydsvenskans hemsidor!

Byian sa...

Så kul med nytt sticknätverk. Själv är jag en sådan där som stickar på kammaren. Jobbar och pluggar och har småbarn och renoveringshus...
Härligt initiativ.

Anonym sa...

Grattis! Kul att du och stickkonsten blir uppmärksammad!