söndag, mars 02, 2008

D som i...

drömmar

För en garndrömmare är naturligtvis drömmar veckans ord.

Drömmar innebär för mig att drömma om garner, färger, olika projekt av olika garner jag antingen har eller inte har (än!).
Att drömma innebär för mig att leva, att vilja saker och ting. I drömmen ryms också hopp. Oavsett om livet är jobbigt eller jättehärligt är det viktigt att inte ge upp drömmarna, hur små eller stora de än är och oavsett om de handlar om stickningsdrömmar eller helt andra slags. Förhoppningsvis uppfylls några av alla drömmar då och då också!

Ibland hör man nån säga "sluta drömma", jag tror tvärtom - dröm mer!

Lagom till dröminlägget tänkte jag visa min nya logga:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Drömmar är härligt!

Din nya logga är jättesnygg. Stilren och enkel och passar perfekt ihop med bloggnamnet!

LADY JEN sa...

Din nya logga är jättefin precis som din blogg!

//Jenny

Åsa i Skuttunge sa...

Det är rätt "dream on"! Inget är som att i fantasin sväva i väg.

doktoranden sa...

Snygg logga! I vilket program har du gjort den?