torsdag, december 25, 2008

"Julgodis"

Jag håller på att återta kontrollen över mig själv från förkylningen. Jag har njutit av julmaten och dessutom låg det några trevliga, både mjuka och hårda paket till mig under granen också.


Tre härvor Sivilla från Wetterhoff. Ja, jag får väl helt enkelt bita ihop och pröva på flerfärgsstickning nu :) Och dessutom två nystan Silkbloom från BC Garn. Båda garnerna underbara ull-silke-blandningar, vilket ju är min favorit! Senast numret av Taito ser jag också fram emot att bekanta mig mer med! Inte nog med det, bland klapparna fanns också bl.a. två bakböcker. Tack!

2 kommentarer:

Marika sa...

Jag vet inte, men nog har vi väldigt lika smak? Jag köpte Silkbloom i den där färgen hos Marias Garn för ett par veckor sedan.

Och Sivillan är ju underbar!

Annas garndrömmar sa...

Marika, ja visst har vi väääldigt ofta samma smak för garn, nästan skrämmande lika :)