fredag, januari 23, 2009

Rolig utmaning

Ja, det kanske är bra att jag fick en utmaning, så det blir nåt bloggat här... Hursomhelst, inspirerande Med nål och tråd har utmanat mig att visa fjärde bilden från fjärde mappen.
Den här bilden är från i somras, när jag till min stora glädje lyckades få den späda lilla klematisplantan att växa och blomma. Det här är den första knoppen. Dessutom var ju detta överraskande uppiggande i det råa tråkvädret.

Utmaningen går alltså till så att man ska:
- plocka fram fjärde bilden i fjärde mappen på datorn
- visa för omvärlden
- skicka vidare till fyra pers, eller så många eller få du vill.

Eftersom det är så många skicka-vidare-saker på gång i bloggvärlden nu så skickar jag inte den vidare till någon särskild, men uppmanar ändå er bloggande läsare att visa upp fjärde bilden i fjärde mappen ändå!

Jag stickar faktiskt lite också, även om det inte syns här på bloggen så mycket. Mudden från förra inlägget har fått en kompis, men de är fortfarande ofotade, och ikväll blir jag färdig med en liten sak till. En pytteliten sak...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fått utmärkelser i min blogg.