söndag, januari 25, 2009

Utmärkelser

Jag har fått denna bloggutmärkelse av både Skaparglädje och Stickeri stickera stickeralla. TACK! Jag blir så rörd och glad när jag får besökare här på bloggen, när det kommer kommentar på mina inlägg och sen när det ibland dimper ner nåt sånthär!

Jag följer många bloggar och det är såklart svårt att plocka ut några, men följande läser jag extra gärna:
Stickeri stickera stickeralla (jepp, du får tillbaka den ;)
Stickfrossa
Dödergök
Ilsefin
Garntrollet
Med nål och tråd
Kurbits
...samt en massa andra - några av dem ser ni i min blogglista till höger.

TILLÄGG - några dagar senare fick jag ytterligare bloggutmärkelser av Cina och Susanne. Tack!

7 kommentarer:

LADY JEN sa...

Grattis till utmärkelserna, förstår varför du fick dem. Du har en mycket fin blogg!

//Jenny

Anonym sa...

Tack snälla! :-) Vad rart.

Hoppas att allt är bra.

med nål och tråd sa...

Tack tack! Så mycket.

Anna sa...

Massor av stora, jättestora, tack för fin utmärkelse!

med nål och tråd sa...

Jag tror att jag förstod helheten och själva poängen. Men vad betyder förkortningen s.a.s?

Paulina sa...

Hej hej!
Såg att du för typ ett år sedan köpt färgglada virknålar i metall hos fröken garn, undrar bara om du minns vad de kostade och vem tillverkaren är. tack på förhand!

Anonym sa...

Hallå Anna, sent omsider tackar jag vänligast för den fina utmärkelsen, det är en ära! Jag följer såklart dina äventyr med stort intresse och förundras över vad det går att göra med lite garn på rätt sätt...själv får jag ingen rätsida på tåtarna - kanske därför ännu mer roligt att läsa om det hela! Heja på och ha det bra!
/Frida