lördag, juni 06, 2009

En liten början och en liten katastrof

Nu är jag äntligen igång med mina Lakeside-sockor. Jag vet, det är juni, och dessa var sockklubbens majmönster. Men vad gör det - mönstret är fint och jag stickar i mitt egenfärgade garn.


Det var det roliga jag hade att berätta om. Sen har det inträffat en liten katastrof också. Vi har stor ommöbleringsdag och nu är soffan lite sönder. Soffarmstödet i MIN heliga stickhörna har fungerat som pall. Det var inte bra alls, för nu är armstödet trasigt och nerplattat. Hänger lite inåt mot min högra arm. Liten katastrof med ännu oklara konsekvenser för mitt garnliv.

2 kommentarer:

annsan_s sa...

Vill du ha mer besökare till bloggen? bli medlem här 2000 banner visningar idag när du blir medlem.

http://www.bloggplus.se?r=58155

Pernilla sa...

Vi råkade ut för samma sak med vår soffa. Som tur var gick det att fixa. Men man kan inte sitta på armstödet mer nu.