onsdag, november 21, 2007

Abstinens och ny virkbok

Jag har tre långa och intensiva dagar bakom mig och jag har knappt ens hunnit titta åt mina garnprojekt. Men nu känner jag, efter bara 12 dagar i bloggosfären, tydlig bloggabstinens! Maken har varit ute på garnshoppingresa igen (nåja, han hade väl nåt jobbmöte också...) och jag har inte ens hunnit fota godbitarna han kom hem med än, och en gråtung onsdagkväll i november är liksom inte ultimat för att fota garn.

Snart utkommer en ny virkbok, Virka muddar!, som jag tycker verkar spännande, bara muddarna på pärmen är ju jätteläckra! Det är Maria Gullberg som skrivit den och den ges ut av tidskriften Hemslöjden. Kanske nåt att hoppas på under granen i år?

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Den ser skoj ut , virkboken.
Ha de bra , Eva.

Anonym sa...

Hej, vilken trevlig blogg! muddboken ser spännande ut, och jag gillar din lila kiriliknande sjal! :)
/Annapuh