onsdag, februari 13, 2008

Garn & te

Jag har varit lite tveksam tidigare till de olika bytes- och hemlisprojekt som så många dock verkar vara entusiastiska över... Att lägga ner så mycket jobb och energi och inte veta vad man själv får sen. Till saken hör säkert att jag överlag tycker att överraskningar är överskattade.

Men nu har Stickamera ett garn och tebyte. Jag gillar garn och jag gillar te. Lite motvilligt erkänner jag att jag är lite frestad nu. Dels för att det är ett engångsbyte, inget man "måste" skicka saker flera gånger under ett år eller så, och dessutom är det garn man byter, inte nåt färdigstickat (vill ju bestämma själv). Och te - det kan ju vara intressant att få nån ny sort! Och få dela med sig av sitt eget favvote.

Ska jag anmäla mig? Hm, beslutsångest. Var ska det här sluta?

3 kommentarer:

PetraO sa...

Jag har precis samma dilemma som dig när det gäller sock-och thebytet. Men det luter nog åt att jag hoppar på - tror jag...
/ Petra

Frida sa...

Tack för att du tog initiativet till Stickcafeet i Lund! Jag hade jättetrevligt! Vi ses på onsdag!

androidflickan sa...

vilken häftig ide.Jag är alldeles för ny för att ha hört talas om sådant:)