onsdag, februari 27, 2008

Snart, snart

Inget D-inslag än... det kommer. Abc-leken är kul men ibland måste jag ha nån dag att tänka till även om jag bara ska skriva kort.

Interweave knits vårnummer har kommit. Har bara hunnit snabbläddra, men det verkar vara mycket snyggt den här gången! Där var iallafall ett par sockor som jag måste sticka, Twisted Tulip socks. Fast inte i gult.

Har väl blivit sockgalen nu med sockklubben så jag måste sticka sockor även om de inte ens är månadssockor.. men de här MÅSTE jag verkligen sticka. Snart!

Har försökt göra lite, åtminstone pyttelite, research om min garn&te-bytesvän :)

Och det här med att säga "aldrig" ska jag sluta med. Nu har jag beställt garn till fingervantar! Paketet har kommit men har inte hunnit hämta ut det än. Men snart.

ps. om nån bloggläsare som inte är Sydsvenskanprenumerant är intresserad av stickningsartikeln så har jag den nu som pdf. Bara lämna mejladress så kommer den!

5 kommentarer:

Annelie sa...

Då får du gärna mejla artikeln till mig på: evas_syster@hotmail.com
Tack!

Marias garnhändelser sa...

Klart att även en Stockholmare vill läsa om dej:-)

Marianne sa...

Jag vill också gärna läsa.
marianne_j1@hotmail.com

Frida sa...

Ska försöka ta mig till Lund imorgon. Du vet ingen billig o bra drop in frisör? Dottern lekte med kammen igår, vilket resulterade i 1,5 dm kortare hår på ett ställe. Annars ses vi på nästa stickcafe (hoppas jag är frisk till dess)

Bland garnnystan och sytråd sa...

Vore roligt att läsa artikeln.
m.larsson.07@gmail.com