onsdag, mars 12, 2008

Väntan är över

Det var ju riktigt pirrigt spännande att vänta på paketet från Garn&te-bytet! Igår kom det äntligen och jag får nog revidera min uppfattning om överraskningar.

På väg till körrepetition i går kväll var jag och hämtade ut paketet. På busshållsplatsen slet jag direkt upp paketet för att stilla min nyfikenhet, och känner och tittar på garnet, hm, det känns som ull, men ändå inte, liksom. Läser att det står Yak på banderollen...

Det som fanns i paketet från Annica i Sala var alltså två nystan Jakgarn, svart te som heter Ostindisk blandning och två gröna sköna maskmarkörer. Jag har knappt ens hört talas om, och än mindre sett, jakgarn förut, så det här var riktigt, riktigt roligt!

Jak är iallafall ett oxdjur som lever i Tibettrakten (ifall nån som jag inte var helt klar över det!). Många meter på nystanet också, nu får jag fundera på vad det ska bli. Färgen är nog naturfärg, en jättevacker kallbrun färg. Spännande!

TUSEN TACK, Annica! Det här motsvarade definitivt mina drömmar ;)

Inga kommentarer: