måndag, april 07, 2008

Symässan del 2

Igår var det sista dagen på Stora symässan i Malmö, och då var jag med i Sticka!s monter tillsammans med vänner från Garnfolket, vår lokalförening i Lund.

Hade på mig mitt uddstickade halspynt i Silk garden lite, som jag stickade innan jag fick för ont i handen för att kunna sticka...

Har lagt upp några bilder från mässan på Garnfolksbloggen! Även Kerstin (som av nån anledning inte fastnade på mina bilder från mässan) har skrivit om mässan på sin blogg.

Utanför mässan såg jag denna söta garnkonst-blomma. Uppiggande!

3 kommentarer:

Ulrika/Stickamera sa...

Å så fint ditt halspynt är!

Anonym sa...

Vilken rolig idé. Kanske man ska testa på för att få lite fint i trädgårdslandet.

Anonym sa...

Jättemycket tack för hjälpen att hitta beskrivningen, nu har jag en egen "slips" till vårkappan!