onsdag, september 10, 2008

Anstormning

I skrivande stund är det helt omöjligt att komma in på Knitty, vars nya nummer precis kommit upp, och hela stickvärlden är vaken, med överanstränd server som konsekvens. Men som alla andra kände jag att det är NU jag vill titta på de nya mönstrena :)

Jag satt en stund innan och försökte, men det var långsammare än den gamla tidens modemuppladdningar, och tålamodet räckte inte till. Men jag anade ett par fina sockor med lövmönster iallafall! En mycket trevlig nyhet var också att de nu har utskriftsvänliga versioner av sina mönster.

En stund senare, med bättre lycka:
Sockorna jag gillar är Interlocking Leaves, och så var det en rolig babyfilt också, OpArt, som man väl kan sticka fast man inte har nån bebis i närheten för tillfället!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag lyckades komma in och där är massor av mönster jag vill prova.

LenaL sa...

Visst är den läcker, OpArt! Men den skulle man väl kunna ha till krypa-upp-i-soffan-och-kura-filt alldeles själv, om man väljer andra färger??! Den kommer nog att hamna på min vill-göra-lista!

Ha det så jättegott!