onsdag, september 10, 2008

Inte bara garndrömmare...

Nu har jag nämligen också "anlitats" som fotograf! Här.

Men åter till garnbestyren. Min Rose Red-basker är färdigstickad och det var ett riktigt drömprojekt - verkligen jätteroligt mönster.

Just nu är det visserligen lite champinjonvarning på den, men med lite blockning kommer det nog att bli fint. Den här var så rolig att sticka att jag inte ens stickat en endaste maska på nåt annat projekt sen jag började! Funderar nästan på att sticka en till i nåt annat garn, fast inte nu på direkten. Nån måtta får det vara!

6 kommentarer:

PetraO sa...

Vilken söt basker - och härlig röd färg!

Anonym sa...

Baskern är jättefin! Och den ser verkligen ut att vara en rolig stickning också.. jag tror jag lägger den på "önskelistan" :)

Marika sa...

Jättesnygg!
Den ligger på min lista över saker jag vill göra sedan ett tag... kanske dags att ta tag i den?

Emmas dagar sa...

Det är fint med champinjoner! :-)

Kristina sa...

Champinjonvarning är väl mycket överdrivet! Väldigt kraftig fot på just den svampen i så fall! Väldigt snygg mössa helt enkelt!

Susanne sa...

Ursnygg!! Jag tycker det är lite svårt att blocka mössor men jag blev jättesugen att sticka en oxå :)