måndag, september 22, 2008

Nytt garn&te-byte

Nu har jag anmält mig till Stickameras Garn & te 2-byte. Jag var med förra omgången, och det var roligt och spännande.

Man behöver inte lägga ner en massa jobb och sen riskera att få nåt man inte gillar (hemska tanke!), utan "bara" välja ut ett fint garn och trevligt te - ett rent nöje! Och sen får man nåt förhoppningsvis spännande garn och te tillbaka också :)
Faktiskt ett perfekt slags byte, om ni frågar mig!

Jo, och det här bytet är ju öppet för alla de nordiska länderna, förresten *vinkar till Finland*, och man behöver inte ens ha en egen blogg för att vara med.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Låter kul. Jag anmälde mig direkt.Tack för tipset om blockpusslet förresten.

Mia sa...

Tack för tipset om bytet. Ska definitivt anmäla mig, låter roligt och lagom kravlöst.