onsdag, april 23, 2008

Förförande sockor

Har ni sett att majmönstret i sockklubben kommit?

För min del så blev det bara en pytteliten början stickad på aprilsockorna, innan jag fick så ont i handen. Och de blir definitivt inte det första jag sätter igång med när/om den blir bättre.

Däremot tycker jag att nya mönstret är väldigt förförande, det är nämligen Seduction Socks (en bit ner på sidan). Och de här tänker jag sticka, ont eller inte! De är söta och har enkelt men trevligt mönster. Och jag tror de måste få bli ljusrosa, av garnet jag fick härförleden.

3 kommentarer:

miastick sa...

Jag tänker härma dig ;) (Men jag lovar att jag inte insåg det förrän efter jag beställt garnet!) Tycker också att de bara måste bli ljusrosa.

Frida sa...

Ser fina ut! Hoppas du fått mitt mail, jag har fått ditt (för länge sedan ,men haft mycket att göra)! Ha en skön helg! Kram Frida

Eva i Halmstad sa...

Hej
Jag ska också göra majsockarna, de blir i alpaka, för de ska vara sovasockar, då slits dom inte så mycket, bara värmer kallafötter under täcket.
Må så gottpå dej.
Eva.